Wij zijn erop gericht om u kwalitatief goede zorg te verlenen in een prettige sfeer. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

Wij kijken dan graag samen met u wat er aan te doen is en u kunt ons informatie geven over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij nodigen u dan ook uit om eventuele klachten in een gesprek open met ons te bespreken, er bestaat een goede kans dat we er dan samen uitkomen.

Ook is het mogelijk een schriftelijke klacht in te dienen een van ons zal dan zo spoedig mogelijk met u de klacht bespreken. U kunt hiervoor ook onderstaand e-mail formulier invullen.

Wanneer u zich niet kunt vinden in het resultaat van de klachtenafhandeling dan staat het u vrij om de klacht voor te leggen aan een externe, onafhankelijk klachtencommissie.Onze praktijk is daartoe aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), website: www.skgz.nl

Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden op www.skge.nl

Klachtenformulier

Het klachtenformulier is niet bedoeld voor medische vragen.

- -